supercrush logo.jpg

Miksi tehdä oma tutkimus tuotemerkeistä, miksei hankkisi tietoa valmiiksi tutkittuna?

Tätä kysyimme itseltämme 2014. Nyt viisi vuotta myöhemmin olemme tutkineet kymmeniä eri tuoteryhmiä ja useita satoja tuotemerkkejä. Kaikki kertynyt data on sekä meidän että asiakkaidemme saatavilla. Olemme rakentaneet aikakoneen, jolla pääsee katsomaan mikä oli tuotemerkin asema menneisyydessä ja mikä se on nyt. Sama pätee tuoteryhmien kehitykseen.

Asiakaskuntamme on kasvanut vuosi vuodelta, mahdollistaen uusien tuoteryhmien ja tuotemerkkien lisäämisen portfolioon. Tuoteryhmät -sivulta näet mitä tuoteryhmiä ja tuotemerkkejä olemme vuosien varrella tutkineet.

 

Tsekkaa ainakin ennen kuin päätät teettää oman tutkimuksen