top of page
supercrush logo.jpg

ketsuppi

tutkimuksesta

Auran

Biona

Felix

Heinz

Herkkumaa

Hesburger

Kania

Meira

Kaupan merkit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boy

 

Jalostaja silli

Heimon kala

Pirkka parhaat silli

Sillikonttori

Pirkka  

Rainbow

X-tra

Auran

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ketsuppi tuoteryhmä tutkitaan yhdessä muiden maustekastikkeiden, sinapin ja majoneesin kanssa omana osionaan. Ketsuppi tuoteryhmää on tutkittu vuosittain 2017 lähtien. Seuraava kierros tehdään syksyllä 2020.

tutkimukseen osallistuu vuosittain 1000 20-70v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan sinappia vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy

tutkimuksessa selvitetään myös ketsupin ostamista pakkaus- ja makutyypeittäin

bottom of page