
ketsuppi
tutkimuksesta
Auran
Biona
Felix
Heinz
Herkkumaa
Hesburger
Kania
Meira
Kaupan merkit
Boy
Jalostaja silli
Heimon kala
Pirkka parhaat silli
Sillikonttori
Pirkka
Rainbow
X-tra
Auran
ketsuppi tuoteryhmä tutkitaan yhdessä muiden maustekastikkeiden, sinapin ja majoneesin kanssa omana osionaan. Ketsuppi tuoteryhmää on tutkittu vuosittain 2017 lähtien. Seuraava kierros tehdään syksyllä 2020.
tutkimukseen osallistuu vuosittain 1000 20-70v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan sinappia vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.
tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy
tutkimuksessa selvitetään myös ketsupin ostamista pakkaus- ja makutyypeittäin