supercrush logo.jpg

majoneesi

tutkimuksesta

Auran 

Auran burger kastikkeet

Blå Band

Felix

Heinz

Hellemans

Kania

Kavli

Poppamies

Saarioinen

kaupan merkit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boy

 

Jalostaja silli

Heimon kala

Pirkka parhaat silli

Sillikonttori

Pirkka  

Rainbow

X-tra

Auran

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

majoneesi tuoteryhmä tutkitaan yhdessä muiden maustekastikkeiden, sinapin ja ketsupin kanssa omana osionaan. Majoneesi otettiin mukaan tutkimukseen 2018. Seuraava kierros tehdään syksyllä 2020.

tutkimukseen osallistuu vuosittain 800 20-70v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan majoneesia vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy

tutkimuksessa selvitetään myös majoneesien ostamista pakkaus- ja makutyypeittäin