
majoneesi
tutkimuksesta
Auran
Auran burger kastikkeet
Blå Band
Felix
Heinz
Hellemans
Kania
Kavli
Poppamies
Saarioinen
kaupan merkit
Boy
Jalostaja silli
Heimon kala
Pirkka parhaat silli
Sillikonttori
Pirkka
Rainbow
X-tra
Auran
majoneesi tuoteryhmä tutkitaan yhdessä muiden maustekastikkeiden, sinapin ja ketsupin kanssa omana osionaan. Majoneesi otettiin mukaan tutkimukseen 2018. Seuraava kierros tehdään syksyllä 2020.
tutkimukseen osallistuu vuosittain 800 20-70v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan majoneesia vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.
tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy
tutkimuksessa selvitetään myös majoneesien ostamista pakkaus- ja makutyypeittäin