top of page
supercrush logo.jpg

majoneesi

tutkimuksesta

Auran 

Auran burger kastikkeet

Blå Band

Felix

Heinz

Hellemans

Kania

Kavli

Poppamies

Saarioinen

kaupan merkit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boy

 

Jalostaja silli

Heimon kala

Pirkka parhaat silli

Sillikonttori

Pirkka  

Rainbow

X-tra

Auran

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

majoneesi tuoteryhmä tutkitaan yhdessä muiden maustekastikkeiden, sinapin ja ketsupin kanssa omana osionaan. Majoneesi otettiin mukaan tutkimukseen 2018. Seuraava kierros tehdään syksyllä 2020.

tutkimukseen osallistuu vuosittain 800 20-70v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan majoneesia vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy

tutkimuksessa selvitetään myös majoneesien ostamista pakkaus- ja makutyypeittäin

bottom of page