top of page
supercrush logo.jpg

salaatinkastikkeet

tutkimuksesta

Dennis

Felix
Herkkumaa

Hesburger

Kania

Saarioinen

Salosen pimeä pullo

Kaupan merkit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Salaatinkastikkeet tuoteryhmä tutkitaan yhdessä muiden maustekastikkeiden, sinapin ja ketsupin kanssa omana osionaan. Salaatikastikkeet otettiin mukaan tutkimukseen 2018. Seuraava kierros tehdään syksyllä 2020.

tutkimukseen osallistuu vuosittain 800 20-70v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan salaatikastiketta vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy

tutkimuksessa selvitetään myös salaatinkastikkeiden ostamista pakkaus- ja makutyypeittäin

bottom of page