top of page
supercrush logo.jpg

sinappi

tutkimuksesta

Auran 

Felix

French

Heinz

Herkkumaa

Herttua

Kotisinappi

Maille

Maxi'n Helsingin sinappi

Meira

Poppamies

Salosen pimeä pullo

Turun

Wotkin

Kaupan merkit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boy

 

Jalostaja silli

Heimon kala

Pirkka parhaat silli

Sillikonttori

Pirkka  

Rainbow

X-tra

Auran

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sinappi tuoteryhmä tutkitaan yhdessä muiden maustekastikkeiden, ketsupin ja majoneesin kanssa omana osionaan. Sinappi tuoteryhmää on tutkittu vuosittain 2017 lähtien. Seuraava kierros tehdään syksyllä 2020.

tutkimukseen osallistuu vuosittain 1000 20-70v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan sinappia vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy

tutkimuksessa selvitetään myös sinapin ostamista pakkaus- ja makutyypeittäin

bottom of page