
sinappi
tutkimuksesta
Auran
Felix
French
Heinz
Herkkumaa
Herttua
Kotisinappi
Maille
Maxi'n Helsingin sinappi
Meira
Poppamies
Salosen pimeä pullo
Turun
Wotkin
Kaupan merkit
Boy
Jalostaja silli
Heimon kala
Pirkka parhaat silli
Sillikonttori
Pirkka
Rainbow
X-tra
Auran
sinappi tuoteryhmä tutkitaan yhdessä muiden maustekastikkeiden, ketsupin ja majoneesin kanssa omana osionaan. Sinappi tuoteryhmää on tutkittu vuosittain 2017 lähtien. Seuraava kierros tehdään syksyllä 2020.
tutkimukseen osallistuu vuosittain 1000 20-70v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan sinappia vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.
tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy
tutkimuksessa selvitetään myös sinapin ostamista pakkaus- ja makutyypeittäin