top of page
supercrush logo.jpg

kahvileipä

tutkimuksesta

Fazer korvapuusti

Findus kanelipullat

Leivon kardemumma pulla

Myllyn paras

Pirkka kanelipulla

Pågen Gifflar

Pågen Vanillas

Vaasan 

Vaasan Ooh

Boström muffinsi

Hägges muffins

Pirkka muffinsi

Pågen Muffinsi

Rainbow muffinsi

Malviala donitsit

Pirkka donitsit

Poppies donitsit

Rainbow donitsit

Vaasan Ooh donitsit

 

 

 

 

 

 

Kahvileipä tuoteryhmä tuli mukaan kesällä 2019.

Tutkimukseen osallistui 1000 20-74v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon ja ostavat kahvileipää vähintään muutaman kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

Tutkimuksen kenttätyöstä vastasi Norstat Finland oy

Tutkimus kattaa tässä mainittujen segmenttien lisäksi useita muita kahvileipäsegmenttejä ylätasolla, mm. kääretortut, munkit, pakastekakku, pehmeät täytekeksit, pitkot, pullat, ja suklaakuorrutteiset vohvelipalat.

Edellä mainittujen osalta tutkittiin mm. erilaisten osto- ja käyttöuseutta ja ennustetta kulutuksen kehittymisestä. Pikkupullat segmentissä huomioitiin myös pakaste- ja irtomyynti

Tutkimus tehdään seuraavan kerran kesällä 2020

bottom of page