
kahvileipä
tutkimuksesta
Fazer korvapuusti
Findus kanelipullat
Leivon kardemumma pulla
Myllyn paras
Pirkka kanelipulla
Pågen Gifflar
Pågen Vanillas
Vaasan
Vaasan Ooh
Boström muffinsi
Hägges muffins
Pirkka muffinsi
Pågen Muffinsi
Rainbow muffinsi
Malviala donitsit
Pirkka donitsit
Poppies donitsit
Rainbow donitsit
Vaasan Ooh donitsit
Kahvileipä tuoteryhmä tuli mukaan kesällä 2019.
Tutkimukseen osallistui 1000 20-74v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon ja ostavat kahvileipää vähintään muutaman kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.
Tutkimuksen kenttätyöstä vastasi Norstat Finland oy
Tutkimus kattaa tässä mainittujen segmenttien lisäksi useita muita kahvileipäsegmenttejä ylätasolla, mm. kääretortut, munkit, pakastekakku, pehmeät täytekeksit, pitkot, pullat, ja suklaakuorrutteiset vohvelipalat.
Edellä mainittujen osalta tutkittiin mm. erilaisten osto- ja käyttöuseutta ja ennustetta kulutuksen kehittymisestä. Pikkupullat segmentissä huomioitiin myös pakaste- ja irtomyynti
Tutkimus tehdään seuraavan kerran kesällä 2020