top of page
supercrush logo.jpg

myslit

myslit tuoteryhmää on tutkittu vuosittain 2017 lähtien. Seuraava kierros tehdään keväällä 2020.

Tutkimuksen perusjoukko on 20-74v. suomalaiset, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan mysliä vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

Tutkimuksen kenttätyön toteutti Norstat Finland oy

tutkimuksesta

Myllärin

Start

Risenta

Alpen

Vitalis

Fazer Alku

Sun

Axa

Finax

Pauluns

Sysmän luomumysli

Kelloggs

Semper

Simply Sumptuous (Lidl)

Elovena

Nalle

Urtekram (gluteeniton)

Fitness

Provena (gluteeniton)

Crownfield mysli

Jokin kaupan merkki

W.K. Kelloggs mysli

Myllyn paras Oatgoods

 

 

 

bottom of page