top of page

myslit
myslit tuoteryhmää on tutkittu vuosittain 2017 lähtien. Seuraava kierros tehdään keväällä 2020.
Tutkimuksen perusjoukko on 20-74v. suomalaiset, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan mysliä vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.
Tutkimuksen kenttätyön toteutti Norstat Finland oy
tutkimuksesta
Myllärin
Start
Risenta
Alpen
Vitalis
Fazer Alku
Sun
Axa
Finax
Pauluns
Sysmän luomumysli
Kelloggs
Semper
Simply Sumptuous (Lidl)
Elovena
Nalle
Urtekram (gluteeniton)
Fitness
Provena (gluteeniton)
Crownfield mysli
Jokin kaupan merkki
W.K. Kelloggs mysli
Myllyn paras Oatgoods
bottom of page