top of page
supercrush logo.jpg

tofu

tutkimuksesta

Biotofu

Blue Dragon

Jalotofu

Silken

Sofine

SoyAppetit

Tofutti

Yosa

Grilli- tai Halloumijuusto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tofu tuoteryhmä tutkittiin ensimmäisen kerran maaliskuussa 2019, seuraava tutkimus tehdään maaliskuussa 2020.

tutkimukseen pyritään saamaan vuosittain 400 18-72v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon, ja joiden talouteen ostetaan tofua vähintään kerran vuodessa. Vuoden 2019 tutkimuksessa sopivia vastaajia saatiin 367 (kaikkiaan 1770 vastaajan joukosta)

Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy

Vuoden 2020 tutkimusta päivitetään Jalotempe tuotemerkillä.

bottom of page