top of page
supercrush logo.jpg

kasvimaitotuotteet

tutkimuksesta

Aito

Alpro

Blue Diamond

Juustoportti

Milbona

Oatly

Oattis

Oddlygood

Planti

Yosa

kaupan merkit

Arla ruokakerma

Flora ruoka

Valio ruokakerma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kasvipohjaiset maidonkaltaiset juomat tuoteryhmä tutkittiin ensimmäisen kerran huhtikuussa 2019, seuraava tutkimus tehdään huhtikuussa 2020.

tutkimukseen osallistuu vuosittain +1000 20-70v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon. Näistä vähintään 600 kuluttajia joiden talouteen ostetaan jotain kasvipohjaisia maidonkaltaisia tuotteita vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

Ruokakermat osiossa mukana ovat myös maito- ja kasvirasvapohjaiset tuotemerkit (Arla, Flora ja Valio)

tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy

Tutkimus kattaa myös eri tuotetyyppien ostamisen ja kuluttajansuhteen näihin tuotetyyppeihin (esim. juomat, ruoanvalmistustuotteet, jogurtit, jäätelö, välipalatuotteet jne.)

bottom of page