top of page
supercrush logo.jpg

vihannessäilykkeet

tutkimuksesta

Felix

Freshona

Herkkumaa

Jalostaja

Myrttisen

Sauvo

kaupan merkit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vihannessäilykkeet tuoteryhmä tutkittiin ensimmäisen kerran elokuussa 2018 ja uudelleen syyskuussa 2019. seuraava tutkimus tehdään syyskuussa 2020.

Tutkimukseen osallistuu vuosittain 800 20-74v. suomalaista, jotka osallistuva taloudessaan pt-ostosten tekoon ja ostavat jotain vihannessäilykkeitä vähintään kerran vuodessa. Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

Tutkimuksen kenttätyöstä vastaa Norstat Finland oy

bottom of page