top of page
supercrush logo.jpg

tee

tutkimuksesta

Celestial

Clipper

Forsman

Greenfield

Kolmen sinetin tee 

Lipton

Lord Nelson

Nordqvist

Princess

Pukka

Teekanne

Tesco Finest

Twinings

Victorian

Kaupan merkit

 

 

 

 

 

 

Tee tuoteryhmää on tutkittu vuodesta 2016 alkaen. Vuonna 2019 tutkimusta ei tehty. Seuraavan kerran tuoteryhmää tutkitaan syksyllä 2020, samalla raportointi muuttuu kahden vuoden väliseksi (2016, 2018, 2020)

Tutkimukseen osallistuu 800 18-74v. suomalaista, jotka osallistuvat taloudessaan pt-ostosten tekoon ja ostavat teetä vähintään kerran vuodessa.

 

Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.

Tutkimuksen kenttätyöstä vastasi Norstat Finland oy

Tutkimuksessa tutkittiin myös eri tyyppisen teen (mm. pussi-/irtotee, musta, Earl grey, vihreä, rooibos, muu yrttitee) ostamista ja käyttöä.

 

 

 

 

bottom of page