
tee
tutkimuksesta
Celestial
Clipper
Forsman
Greenfield
Kolmen sinetin tee
Lipton
Lord Nelson
Nordqvist
Princess
Pukka
Teekanne
Tesco Finest
Twinings
Victorian
Kaupan merkit
Tee tuoteryhmää on tutkittu vuodesta 2016 alkaen. Vuonna 2019 tutkimusta ei tehty. Seuraavan kerran tuoteryhmää tutkitaan syksyllä 2020, samalla raportointi muuttuu kahden vuoden väliseksi (2016, 2018, 2020)
Tutkimukseen osallistuu 800 18-74v. suomalaista, jotka osallistuvat taloudessaan pt-ostosten tekoon ja ostavat teetä vähintään kerran vuodessa.
Tutkimus on edustava iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan.
Tutkimuksen kenttätyöstä vastasi Norstat Finland oy
Tutkimuksessa tutkittiin myös eri tyyppisen teen (mm. pussi-/irtotee, musta, Earl grey, vihreä, rooibos, muu yrttitee) ostamista ja käyttöä.